سطح مناسب را انتخاب کنید:
هنگام برنامهریزی یک عکس، چه چیزی در جریان عکسبرداری در خانه یا گرفتن چیزی برای یک کتاب آشپزی باشد، هنگام انتخاب سطح و لوازم جانبی برای سوژه برای نشان دادن آن، فکر و عمدی زیادی وجود دارد. به عنوان یک مثال عالی، من فقط از میله های پای سیب عکس می گرفتم. برای این موضوع، فکر کردن به رنگهای عکس مهم بود - قهوهای زیاد و سس کاراملی وجود داشت.فیلمهای با زیرنویس
برای اینکه واقعاً ظاهر شود و در تصویر خود نمایان شود، یک کاغذ پوستی سفید انتخاب کردیم زیرا کاغذ پوستی داستان پخت و پز و پخت در خانه را بیان می کند، اما سفید است، بنابراین با رنگ های تیره میله های پای سیب ما تضاد خوبی داشت. یک نکته مفید هنگام استفاده از کاغذ پوستی این است که کاغذ را مچاله کنید تا اینکه آن را صاف بگذارید تا بافت و جذابیت بصری به صحنه بدهید.
هنگام کار، دیافراگم را کوچک در نظر بگیرید:
یکی از چیزهایی که ممکن است برای عکاسان پرتره، منظره و عمومی که به عکاسی از غذا روی می آورند چالش برانگیز باشد، این است که همه چیز بسیار کوچک است و ما از نظر فیزیکی بسیار نزدیک به سوژه عکاسی می کنیم. اگر به انجام این کار عادت ندارید، باید خود را تغییر دهید و تنظیم کنید، به خصوص از نظر دیافراگم. بنابراین، باید بدانید که f/2.8 با عکاسی از غذای منظره کاملاً متفاوت است، زیرا عمق بسیار باریک خواهد بود. به دیافراگم خود توجه کنید زیرا عمق عکاسی بسیار نزدیک به سوژه می تواند باعث از دست دادن مقدار زیادی از سوژه و بافت های آن شود.تغذیه و لاغری
سطح مناسب را انتخاب کنید:
هنگام برنامهریزی یک عکس، چه چیزی در جریان عکسبرداری در خانه یا گرفتن چیزی برای یک کتاب آشپزی باشد، هنگام انتخاب سطح و لوازم جانبی برای سوژه برای نشان دادن آن، فکر و عمدی زیادی وجود دارد. به عنوان یک مثال عالی، من فقط از میله های پای سیب عکس می گرفتم. برای این موضوع، فکر کردن به رنگهای عکس مهم بود - قهوهای زیاد و سس کاراملی وجود داشت.فیلمهای با زیرنویس
برای اینکه واقعاً ظاهر شود و در تصویر خود نمایان شود، یک کاغذ پوستی سفید انتخاب کردیم زیرا کاغذ پوستی داستان پخت و پز و پخت در خانه را بیان می کند، اما سفید است، بنابراین با رنگ های تیره میله های پای سیب ما تضاد خوبی داشت. یک نکته مفید هنگام استفاده از کاغذ پوستی این است که کاغذ را مچاله کنید تا اینکه آن را صاف بگذارید تا بافت و جذابیت بصری به صحنه بدهید.
هنگام کار، دیافراگم را کوچک در نظر بگیرید:
یکی از چیزهایی که ممکن است برای عکاسان پرتره، منظره و عمومی که به عکاسی از غذا روی می آورند چالش برانگیز باشد، این است که همه چیز بسیار کوچک است و ما از نظر فیزیکی بسیار نزدیک به سوژه عکاسی می کنیم. اگر به انجام این کار عادت ندارید، باید خود را تغییر دهید و تنظیم کنید، به خصوص از نظر دیافراگم. بنابراین، باید بدانید که f/2.8 با عکاسی از غذای منظره کاملاً متفاوت است، زیرا عمق بسیار باریک خواهد بود. به دیافراگم خود توجه کنید زیرا عمق عکاسی بسیار نزدیک به سوژه می تواند باعث از دست دادن مقدار زیادی از سوژه و بافت های آن شود.تغذیه و لاغری